søndag den 12. oktober 2014

Loppemarked i fuglebjerg hallen

Var på loppemarked i fuglebjerg hal, ank lige da det åbnede og allerede der var der mange mennesker,hvilket der kom mange flere af.
Fandt hurtigt nogle ps1 spil som jeg og kiggede på der var 7stk og ville kunne have haft købt et par stykker af dem men hun sagde at jeg kunne tage dem alle for 50kr og det siger man da ikke nej til :-)

Jeg så en del ps2 spil men det var ikke dem jeg gik efter og det var kedelige spil,så dem købte jeg ikke nogle af.
Jeg så en ps2 slim og en psone som havde fået lidt tæsk derfor købte jeg ikke denne(har en i forvejen) og ps2 har jeg  også en i forvejen af.

Så også en del ds spil rigtig mange af dem var "pige" spil og der var 2 nintendo ds til salg.Fandt 2 ds spil som jeg købte.

I tekken 2 æsken lå der også tekken 5 og 3 tror ikke sælgeren havde set dette og jeg opdagede det først da jeg sad i bussen poå vej hjem også selvom jeg havde tjekke spillet.
Der er manual til alle på nær de to tekken spil som lå i tekken 2.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar