søndag den 7. december 2014

Lille opdate

Har fået fat i en sort gamecube med kabler ,men ikke noget joystick desværre.

En masse Ps2 spil,orginal xbox spil,Ds spil,gameboy advance spil som er i kasse+ 2 gameboy advance sp som er i kasse med alt i,gameboysne er desværre meget medtaget men kasserne er finde og det var dem jeg gik efter da man ikke ser dem tit synes jeg.





Har været til loppemarked i næstvedhallerne(der fandt jeg gamecuben med mariokart i og jeg fandten del ds spil og gameboy advance spillene i kasse der+ gameboyadvance sp i kasse var også her),i slagelse på rosenkilde vej, sorøvej 11 i slagelse.

Var fornyelig i en "butik" som sælger genbrugs til fra private det er svært at forklare men ligger et linke op så i kan læse om den. Var der med min bror og jeg fandt en del ps2 spil til små penge. Der var også en gameboy advance sp 101 men købte den ikke da den var godt smadret desværre ,det er første gang at jeg har haft fundet en 101 model.

 http://www.kirppu.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar