tirsdag den 5. maj 2015

Så er har jeg fået en silver Gamecube og en sega master system 1 i hus +N64 spil

Endelig har jeg fået fat i en sms,efter en anden sælger snyd mig.
Jeg måtte ud på  en lille udflugt for at hente den men det var hele turen værd, der var en del spil med og der var nogle som jeg ikke havde så min sms spil samling er vokset :-)
Og så til en rigtig rigtig god pris da sælger viste at jeg er en samler og ikke en sælger.

Fik tilbudt en silver gamecube som var den eneste gamecube som jeg manglede i min samling, der var tre spil hvor et af dem var et zelda spil som var cib :-)
Dettte fik jeg også til en rigtig god pris.

For et stykke tid siden fik jeg en rigtig god deal i hus ang nogle N64 spil og strømkabel, der var også joystick, men de var som forventet ikke meget værd.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar